Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 11 Mei 2010

Oh My CuppyCake~


Weekend arituh my hubby wat cupcake yg sgt cumil n menyelerakan..tapi sayangnya..cupcake tuh bukan la utk chenta hati dia ni..huhu.. boleh terliur je la...cupcake tu sbena nya membe dia tempah..minggu lepas saje bape kali membe dia ni wat tempahan...mula-mula 100biji..pastu 150 biji..pastu 50 biji..mak ai..byk tol dak ni order..katenye tuk company dia..

Before ni aku xpenah mintak pon kat my hubby nk tgk cupcake yg dia duk wat tuh..tapi disebabkan byk kali gak membe dia ni tempah..aku p0n tetibe jd tergerak hati nak nengok cupcake yg my hubby ni wat..maklumlah..my hubby ni low profil..dia ni xsuke menunjukkan hasil2 keje dia ni..dan cupcake tuh p0n dia wat kat kedai..xtahu la aku nape dia cmtu..pade hal hasil2 keje dia sbelum ni chantek jek..xmalu p0n kalo nak tunjuk kat org..even wedding cake kami pon dia wat sndiri..hehe..tu la pangai my hubby..

Berbalik pada cupcake, ni haa aku nak tunjuk :


cupcake buttercream -perisa choc

yummy....



cupcake buttercream - perisa strawberry



ni jek yg aku smpat snap..almaklumla..b4 ni xtgk pon cupcake yg len..so xde la gamba..


emmm..pas tgk cupcake ni kan..boleh x rasenye kalo kitorg wat biznes cupcake ni..hehehe..anyone..pls comment..hehe...


p/s: anyway..klo ada sesape nk tempah..leh la koling2 saya..hehe

4 ulasan:

  1. saya dh merajuk. tkmo komen. eceh.
    tapi komen jugak.

    atoy, aku ske hubby ko buat bisz. ada dh kawan utk orderan cupcake lpas ni.
    tp aku mau tester. nk chocolate cheese. bole?
    ngeeeeeee

    BalasPadam
  2. kakaka..jgn la mrajuk..hehe..
    aku ni org baru dlm dunia blog ni..kakaka

    hehe..nak test ek..bole2..sila la dtg umah ku..
    hahaha..gtau awal2 tau..klo wan free..aku suh dia wat..hehehe...

    BalasPadam
  3. baik.
    erk, tp saya segan la nk datg² umah ni.
    pehalpun, saya roger dulu.

    eceh, bersaya-saya plak dh

    BalasPadam
  4. kakaka..segan ek..
    klo segan..kna dtg time raya la..haha..

    BalasPadam