Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 19 Mei 2010

K-ON !!

Haaa..ni aku nak share satu series anime yang klaka giler dok tayang kat channel Astro Animax 715..sakit perut aku gelak tgk cite ni smalam..kakaka.. so arini apa lagi..terus aku meng 'donlod' cite ni..japgi petang sket baru nak layan.. so sape yg berminat, leh la men'donlot' nye di Heaven of Desire nye blog...klik kat badge sbelah kiri tuh..hehe (aku promote kan blog org)..

K-ON

K-On ni mengisahkah 1st year student kat high school,Yui Hirasawa yg mencari club utk dia join. Pada masa yang sama, Ritsu Tainaka (drummer player) dan rakannya Mio Akiyama (bass player) sedang berusaha menyelamatkan light music club skool dorang yang akan dibubarkan coz kekurangan member...nak detail lg..u can google dis anime..kakakakak..malash mau tulis..lol =P


p/s: credit to author & uploader HeavenOfDesires  (>____^)y

2 ulasan:

  1. best kan K-On tu. sabar je la.
    ko cuba tgok page paan kt fb. dia buat tema K-on untuk model-model dia.

    BalasPadam
  2. yeke..hehehe..jap nak nengok...

    aku dah donload season 1 completed..
    season 2 sampai episode 6..hehehe...time free best layan ni..hahaha..

    p/s: aku kan memanjang jek free..kekeke

    BalasPadam