Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 8 April 2010

Fuhhhh..

Fuh..fuh..fuh...
itu lah yg muncul dari kotak sore aku ni..selama seminggu memening meningkan kepala yang xseberapa pening ni mengedit journal aku..huh..finally siap gak..dah send pOn kat Prof jap td..aduii..pasni nak tunggu  respon dr Prof plak..harap-harap xbanyak la correction nak kna wat kali ni..amin~

after siapkan journal..kurang sket beban kat pale hotak aku ni..kemungkinan untuk submit thesis next sem cerah la sket..hope so..

emm skrang ni nak wat target tuk grad plak..hehe..xsaba saba dah ni nak grad..pastu kalo dah grad..aku nak bercuti n bergoyang kaki..xmo keje lagi..nak rehat sepenuh hati selagi boleh..ye la...sejak undergrad dulu..aku xrest langsung..submit je thesis undergrad, aku terus smbung master ni..letih..tp xpe..demi mase depanku..chayok chayok atoi..u can do it..

berangan seketika...hahahaha....(>___^)y

ni nak bersuke ria plak..yeay!!!


2 ulasan: