Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 13 April 2010

Beg Baru....

Pagi tadi aku dah terima kiriman pos dari Ms Dhati yang dikirimkan oleh Ms Dayah..hehe..sangat suke sebab beg laptop and shoe bag yang aku order dari Ms Dayah dah dapat..credit to Ms Dayah sbb dah bersusah payah menjahitkan beg utk ku..disamping jenuh melayah krenah kawan dia sorg ni..ye la..buat beg ikut kehendak client ni mmg mencabar kan dayah? hehe..anyway..aku sangat suka dengan beg ni..dalam masa yg sama happy tgk bisnes kawan aku ni semakin berkembang..hehe..ramai juga client dayah ni aku tgk..even kak yong (kakak aku) pon nak order gak keisya beg & tote beg untuk dia dan sekecik Cik Qila tu..


to ky : atoi dah order dah ngan dayah td..tunggu ek..


my new laptop's bag..
pilihan kain sendiri..
request design..
(even org kate besar sket..tp xpe..sbb aku suke buh mcm2 dlm bag ni..hehe)

ni plak..shoe bag..utk letak ken telekung..
beg lama sudah xmcm beg..haha..cantek kn??
(amik gamba berlatarbelakangkan meja ku yg bersepah..haha..baru lepas wat journal la kate kan)

keke.. (>_____^)Y..


p/s: sape-sape yg nak order pelbagai jenis beg..korg leh la lawat blog kawan ku ni (promote Dayah):



sgt suke...suke sgt..hahaha



6 ulasan:

  1. comei3. nak tgk jugak la blog dayah tu :D

    BalasPadam
  2. sila la tgk cik qemmal..hehehe

    BalasPadam
  3. la...canteknye beg..mana ko beli ni cik kaka..(ayat poyo...hahahah)

    BalasPadam
  4. mmg bajet ayat itu..kakaka..

    BalasPadam
  5. ngeh ngeh ngeh...tq coz tolong oder kan....malu nak meng oder sndri...

    BalasPadam
  6. dayah: plizzzzzzzzzzzzzz!
    nadhs kayel: xyah malu dgn tokey kedai bag tu sbb tokey tu mmg xmalu abess.
    -->saja cari gado kat sini.

    BalasPadam